.... ja sitten alkaa 2 viikon loma. En ole oikein tehnyt mitään suunitelmia. Asuntoa me ei saatu eli muutoa ei tule, täällä hetkellä. Alunperin oli tarkoitus mennä lämpimään no siitä ei oikein tullut mitään kun ei ollut sopiva matkaa, sitten mietitiin että mentaisiin Tallinaan, no se ei oikein ole vielä pätetty kun tuli se muutto juttu, nyt kun muutoa ei tapahtu sitten voisi ehkä mennäkin Tallinnaan, en oikein tiedä onko vielä vapoja paikkoja laivassa, pidäs varmaan katsoa.

Loma on kyllä ihan kiva, jos saisi tehty jotain hyödyllista esimerkiski päivitetty blogin ajan tasalle, olen saanut takaisin 3 decoa mutta en ole jaksanut laitta kuvia aina kun oilisi aika kuvata on niin pimeä että niistä kuvista ei oikein tule mitään.

Askartelemaan enka ole ehtinut oikein, miehellani on ollut kouluhommija ja hän on ottanut mun askartelupöydän käytöön :( nyt varmaan olisi aika siivoa ne pois että saisin jotain kiva tehdä. Olen kyllä töissä tehnyt pari korttia, kun työkaverit pyysi. Kotona olen lähina virkanut ja kudonut. Oli tässä suunitelma tehda pari salomon huivia ja pari kaulaliina 1 huivi ja 1 kaulaliina on valmis toinen kaulaliina on kohta valmis 2 salomon huivia olisi vielä tehtävissä.

Töissä on tänään taas rauhallinan päivä, pidäs tehdä raporteja ja sitten joskus 2 maissa pidäs leipoa pipareita taas lasten kanssa. Siinä onneksi ei itse tarvitse paljon tehdä kun lapset tiedä itse miten tehdään pipareita mä vaan valvon että piparit ei palaa uunin jms .... Nyt pidäs mennä palaveerin :)

Edit: olen unohtanut sanoa että sain SRPY-ltä lahjani ja se oli ihana, lupaan että laitaan lomalla kuvia joka paikaan missä niitä pidä olla, olkaan kärsivallisia :)