nonii nyt sitten on vielä huominen työpäivä mistä pidä selviä ja sitten on 2 viikko loma... jeee tuntuu kun olisin pieni lapsi, pidä vielä tä yö nukkua ja sitten :)    

mitä sit oikestaan tapahtu? mä olen menossa kotiin, Tallinnan 1,5 viikoksi Äitin luo :)

eli jos joku decoista ehtii minun luo, teen ne kun olen takaisin. kaikki swapi kortit olen tehnyt ja laitoin tänään postiin + lempiväri paketti meni ja kaverposti. Nesselta tuli tänään myös postia, tein kuvan siiä joo valmiksi, laitan sen joskus kun saan aika kaiken kahvin juonin keskeen. Mun loma kotonahän on yksi iso kahvin juonti ja kakun syönti. Joka ikinen kaveri kenen luo menen halua tarjoa kakkua ja kahvia ja niitä kavereita on ylensa aika paljon. Usein on niin että ennen kun edes ehdin sinne on koko viikon tai viikonlopun suunitelma valmis. Joskus se on hyvä mutta sit taas ei ole. Mun mies ei nimmitän tykkä siitä kauheasti, kus juosan koko aika jonnekin, miks kyllä se niin on hmmmm.... ehkä siinnä on jotain tekemistä sen kanssa että hän ei puhu viroa :D

kaikki laukut on pakattu ja astiat tiskattu, en halusi että jotain kävele vastaa kun tulen kotiin :d

kissat jää pariksi päiväksi yksin kotiin, niin että joku käy niittä ruokimassa ja sitten ne haetan mummolan, kun meillä alkaa kylpyhuonen remonti maanantaina. toivotavasti täällä kerta se myös tulee kuntoon. Ollan asutu tässä yli 2v ja kylpyhuone on tarvinnut remontia koko se aika, sen kanssa on ollut iso tappelu ja nyt lopulta on valoa tunneln lopussa.

nyt en jaksa enää miettiä mitä kaikkea olen unohtanu ja menen nukkuman

LOMA jeee