olen ollut 5 päivä putkeen töissä ja tänään on vielä 6 tunnin työpäivä illalla viikolle yhtensa tulee 46.15 tunti olutu töissä, ei se siinna mielessa ole paha kun mieti mitä kaikkea saa tehda siinnä aikana. Eilen meillä oli karaoke ilta, tai se sai oikestaan alun siitä että telkarista tuli ohjelma tarttu mikkiin ja siitä sitten jatketiin ja kaivatiin karaoke laite ulos... njaaa kaksi asia mitä mä vihaan laivamatkoissa kotimaahan on kännissa ihmiset ja karaoke ja ylensa ne on yhdistettu.

mä olen itselleen löydänut uuden hupin se on täällä kerta ristipisto, olen sitä harrasatnu joskus koulussa ja nyt kun menin töihin sitten mietisin että se olisi helppo juttu lasten kanssa esim tehdä jotain kortteja tai muuta katsoin netissa että on alkamassa SRPY eli salainen ristipisto ystävää, ilmoitauduminen on 26.10 saakka mietin vakavasti pidäskö ilmoitaudua, siinnä on kaksi vaihtoehtoa jos ma saan hyvän ystävään sitten voi olla että saan kaikke nikkeja mitä voisi tehdä. siinnä o tiedenkin se että kk saldo on 15 euro, silla rahalla joo saa kaikenlaista... no pidä miettia

laitan tänne pari kuva mitä mä olen tehnut ristipistoissa :)959506.jpg

tässä on kaksi pienta mistä varmaan tule jonkulaiset kortit, kissan hattu meni vähään väärin mutta seuravalla kerralla sitten ;)

959507.jpg

ja sitten tämmöinen kukka on parhaillaan kesken, tästä olisi tarkoitus tehdä kansi yhdelle jutulle kun se on valmis laitan kuvan, en ole ihan varma miten se onnistu, mutta kai sen sitten näkee.

nauhavaihton nauhat tuli eilen, mun parini oli Annukka

sain tämmöiset nauhat:

959508.jpg

ja itse lähetin tämmöiset:

959512.jpg

mun nauhat on ehkä vähään tylsemmat kun ne mitä annukka lähetti, toivotavasti hänellä ei kuitenkaan ollut semmoisia ja pysty niitä käyttämään jonnekin.

Eilen kävin Sinellissa ostamassa työpaikalle askartelutavara ja löysin itsellekin kaksi ihana nauha :)

959539.jpg

kerttuja ja tassuja

laitetaan tänne loppuun vielä kaksi meidän tassutaja:

959518.jpg

meidän neidilla on ruokaallergia ei tiedettä vielä mihin asiaan, mutta rassuka on vähään karvaton muutamista paikosta kun sitä kutita :(

959519.jpg

meidän poika

kolmannesta kissasta en saanut hyvä kuva kun se ei oiken pysy pullosaakaan paikalla, joskus toiste sitten.