EDIT: pieniä päivityksitä vaan, laitan kaikki toverin toukokuun lähetykset saman postaukseen sitten ei tarvitse niitä etsia pitkin blogia :D

tässä on mun toukokuun toverin viimeinen lähetys:

619530.jpg

3 lähetys toveri toukokuulta:

594321.jpg

sen mukaan tullut prkana magneetti oli anna huvän kierä lahja ja latoin sen jääkaapille:

594334.jpg

hetki myöhemmin:

594327.jpg

eli varsinainen kissamagneetti, joudun sen piilotaman, kun olen pois kotoa ja en halua sitä löydä jossain kappaleinä. Pidä vähään miettiä minne mä sen ihannuksen laitan.

2. lähetys - uusi kirjekuori mun toveriltaan ja mikä ihana kirjekuori olikin

578470.jpg

katsokaan nyt niitä kerttuja :) kiirtos Minttu

ja sitten siellä sisällä oli:

578467.jpg

kun tein kuvan huomasin, että taisin osta mun kaverile yhden jutun ihan samalaisen, en sano minkä koska kaveri ei ole vielä saanut mun postia kun meni tänään. Halusin vaan sanoa että en ole lähetänyt eteenpäin minulle lähetetty :)

1.toukukuun toverilta tullut posti:

563655.jpg

kuvasta unohtui laku, minka piiloitin varmuuden vuoksi kaapin ;)

kuva ei ole mikän kauhen hyvä, eli ne pienet täpät on leppäkertut ( viroksi leppatriinud)

unohtin omasta lähetyksestä otta kuvan, eli pidä odotta ettö Pihku mahdollisesti laitta sen blogin.