matka jännitys kasva, 2,5 päivä vielä ja silloin pääsen taas lontooseen. Olen käynyt siellä joo kaksi kertä aikaisemmin ja mun mielesta se on kaupunki mihin olen jonkun verran rakastunut ja tule aina uudestaan käymään siellä. Matkaan täällä kerta lähtee 7 henkilö Minä, mun mies, äiti, isä, sisko, sikon tytär ja anoppi.
Ollaan itsellee otetu matkajärjestajan rooli varattu lennot ja hotelli jms, samalla olen katsonut mitä kaikki halua tehdä ja miten saisimme sen todeuta. Toivotavasti täällä kerta mene kaikki hyvin, olin viimeks aika hermona kun jokaisella oli valitamista ja sitten siinnä paikalla vielä keksitiin paikkoja mitkä oli jossain hevonkuusessa ja minne voisi mennä :d mutta ei menty ;).

Lauantaina kannata kurkata mun blogia sitten laitan matkan kunniaksi arvontaan pystyyn

laitan tänne kaksi decoa myös mitkä on valmistunut:

1367897.jpg
Tässä on mun lemmiki bändi, on ollut aika pitkä aika joo. Harmi että ne ei ole tehnyt kauan mitään, mutta kyllä ne taas joskus tekee combacin :D


1367901.jpg

sitten lintudecoon omija kuvija Tenerifan loro parkista