Noniin viikonloppusta on selvitty ;)
Oli tosi kiva kun Minna, Minna ja Taina oli käymässä, tuli leimaltu ja kokeiltu sizzixia, cutlebugia ja bibd-it-allia kaksi viimeista on kyllä nyt mun ostoslistalla. Toivon mukaan pidäs toukokuussa tulla vähään ylimääräsita rahaa ja silla olen suunnitelut osta kyseistet laiteet.

Kesäkuun alussa onki sitten muutto. Ihana kun ollaan halutu pois kyseisestä asunnosta joo aika kauan ja se myös näkyy kotona kun ei oikein ole jaksattu laita tätä asuntoa joo pitkää. Niinkuin aina on vaan pienia teknisia ongemia sen muuton kanssa kun olen töissä kesäleireilla kesäkuun kaksi eka viikkoa, saa nähdä milloin saadan asunto elämiskuntoon. Ensimäiset vierat on tulossa 16.6 eli ööö onhan siinnä pari päivä aika kun olen kotona viikonloppuisin :)

Minnikselta tuli uuden haasten materialit

1452436.jpg

pakko oli käyttä paperia, kaksi iso kukka, kaksi lehteä sitten nauha oli vapaehtoinen. Valitsin leimisinkuvaksi Minnalta sunnuntaina leimaman kuvan minka olen väritänyt promarkereilla. Onhan ne ihan kivat värit, mutta en ole ainakin ihan vielä ostamassa niitä. Samalla tuli leimasin kuva käytetty Minnan jättämään haasten takia :) kun oli yksi haaste että pidä käyttä jotain saama materjalia kortissa. Toinen haaste on vielä mutta siitä sitten kun keksin mitä mä teen sille jutulle mitä hän jätti ;)

Mitäs mieltä olete Minnat että jatketaanko samalla porukalla vielä sitä haastetta? laitaka mielipide ja linkki korteihin tänne sitten tiedän missä mennän :)

Toisten kortteja

Minna

Minnis

Minna