hm tänään töissä olen tehnyt kaikkea muuta kun töitä, tein ristipisto osan mun SRPY lahjaan, se on veilä keskeen kun pidäs tehdä siihen pari lisä juttuja että saisi laitettu postiin. Otan siitä kyllä kuvaan, mutta sitä näkee mun blogissa siis joskus 3kk päästä. Sitten printasin ulos reseptivaihton reseptit, ne pidäs vielä liimata jonnekin kovempaan alustaan ja korstella jotenkin, postiin pidäs ne saada 15.11, toivotavasti jaksan tehdä ne joo tällä viikolla, että ei jää viimetippaan niin kuin aina :)

En ole tässä blogissa kertonutkaan, että mun askartelukerho on alkanut, eli pidän täällä työpaikalla nuorille joka torstai askartelukerhoa, ensimäinen kerta oli 1.11 ja oli 3 nuorta, ei nyt paljon, mutta onneksi ne ketkä oli olivat innostunut asiasta. Opetin niille Tea bag foldingia ja tehtin sitten niistä ruseteista myös kortit. Seurvaava projekti on nyt torstaina maze book isälle, mietisin että leikkan valmiis maze bookid ja ne saa itse koristella, sitten ei menee turhaan aika hukka kun on 1,5 tunti aika.

Sain pari viikkoa sitten oman askartelu kulmaukseen hyllyjä seinälle, en ole siitä kuva vielä laittanut koska se on kesken, pidäs sinne vielä keksia kaikenlaisia säilytys nikseja että olisivat asiat järkevasti ja ei liian kaukana tai liian epämukavassa paikassa, että niitä ei tule käytetty. Ostin eilen kotiykkösesta yhden säilytys laatikostoon, mika on pikkäisen iso, ja sanoin miehelle, että ei minulla ole niin paljon tavara mitä sinne laitta joudun varmaan ostaman lisä, kuviteleteko mitä hän sanoi siihen`????? osta vaan, pidäs varmaan otta sekin lupaus kirjalisena, olen joo saanut kirjallisen luapuksen, että ostetaan toinen auto pian, koska sen jälkeen kun molemat vaihtetiin työpaikkoja hän käy autolla töissä ja minä bussilla ja mä en kestä sitä bussia, kun see kaaha kokoajan mutkallisella tiellä joka kerta mietin että onko nyt se kertä kun oksentaan....

Katsoin että hiekkaoliivi emännöi uutta salaista atc vaihtoa, mun mielesta on ainakin hyvä idea, ja se aikataulu on hyvä, sitten oikeasti tule lähetetty monta juttua kk eikään 1 joskus. Mun mielesta jos tulee say4 sielläkin pidäs jotenkin muutta sääntöja, koska jotkut on luonnosta semmoset että ne otta tosissaan toisen ilahtamiseen ja toiset ei oikein osa sitä. Silloin tulekin katsottua kalenterista että ohoh nyt on viimeinen viikko kun pidäs olla lahja perillä. Oliteko te tyytyväisia oman Say-n? Mä olin tyytyväinen, yksi juttu vaan jäi mieleen kun katsoin hänen blogia, että paljon juttuja mitä hän lähetti minulle, hän oli saanut omalta saylta, en tiedä onko ne sitten tavarat mitä itse en halua laitan eteenpäin tai miteen.