Ihan hyvin se ensimäinen viikko on mennyt käyntiin, eilen olin sitten 23.15 saakka töissa, aika kiva oli. Eli nuoria oli paljon, mutta kun ne osa hyvin olla keskenänne sitten meilläkin on helppo tehdä töitä. Olin pääsääntoisesti meidän kahvilan puolella myymassa karkkeja ja tekemassa tousteja lapsille. Välilla kun oli hiljasta sitten taitelin vähään tea bag juttuja. Maanantaina on toimistoon päivä ja kun ei ole oikein mitään hommia mitä pidäs tehdä, sitten miettisin että teen ohjeita käsityökerhoon ja teen tea bag foldingia, se on suht helppo ja silla voi tehdä vaikka mitää juttuja. Tiistaina on palaveri missä pidäs näyttä mitä juttuja olen suunitelut ja mitä meinan tehdä jne, olisi mun mielesta kiva näyttä niille että tässä ne olen tehnyt näytetavaksi.

Toinen juttu mitä olen meinanut tehda on ristipistoja ja niistä vaikka kortteja. Joulukuussa on jonkulainen myynti tapahtuma, en saanut ihan suora vastausta vielä että pidäskö mun saada jotain kortteja ja juttuja tehty siihen tai ei. ne aihet ainakin olisi helppoja. Sittenhän tiedenkin on isijen päivä ja halloween ja joulut semmoisina pyhina mihin pidäs keksia jotain. Katselin siellä tilassa vähään että ei ole kauheasti mitään koristetita, en tiedä onko ne koristelut tilaa vaikka halloweeniksi tai ei, no katsotaan sitä.

Tänään olen myös menossa illaksi töihin, 6 tuntia pidäs olla. Toivotavasti on yhtää rauhallinen ilta kun eilen, koska olen tuntityöntekijan kanssa kaksistaan kun työkaveri on kipena.

Edit sunnuntaina: ei sitten ollut kauhean rauhallista, kun nuoret ne niin ihanat nuoret yriti heti uuta työntekija saada pois työpaikasta :) no eli alku oli aika kauhea yhta kieltamista koko ajan ja sitten ottin yhden kenen kanssa oli enemmän ongelmia ja sanoin että nyt riitti jos joutun kieltamaan vielä lähdet täältä ja en halua sua nähdä pari päivä. no sitten rauhoitui. Parille toisellekin joutuin sanoman että jos ei halua olla sitten ovi on samassa paikassa kun silloin kun ne tuli sisään :)

nyt pidäs mennä vielä vähään shoppailemaan, kun appivanhempien pihalle pidä rakenta semmoinen aitaus, että ne saisi koiran päästä ovesta ulos, onneksi mun ei tarvitse rakenta sitä, mies saa hoida sen puolen :)

Edit sunnuntaina: eihän mun mies saanut sitä aitaa valmiikis ja vietetiin tänään koko päivä siinnä ja nyt se on vasta valmis, insinööri ja hänen kesätyöntekija (minä sitten). Omistajat ainakin oli innossa ja koirakin oli heti valmis merkkamaan oma aluetaan :)

nyt menen nukkumaan kun huomenna taas töihin (lue askartelemaan)