Laitan minäkin tänne tämmöisen sitten :)

"Mieti 3 kuvaa, jotka tahtoisit nähdä. Asioita kodistani tai mitä vain mistä pystyn ottamaan kuvan melko vaivatta.
Ja kunhan olen katsonut kaikki ehdotukset, teen entryn, johon laitan kaikki kuvat, jotka onnistuin ottamaan."

EDIT odotaan tämän viikon vielä ja sitten joskus sunnuntaina valokuvan kaikki jutut mistä saan kuvan. Eli kaikki ketkä on udeliat minkalaisessa asuntossa mä asun ja mistä mä tykkän sa nyt toivoa.

lempimukit, niinkuin huomatte aihe on sama. Molemmat mukit on haettu ulkomailta disney storesta

1072024.jpg

näkyy keitiön ikkunasta on semmoinen

1072027.jpg

keittiö itse on tämmöinen, melko valkoinen. Itse ehkä haluisin jotain muuta mutta

kun on vuokra kämppä sitten ei oikein ole vaihtoehtoja

1072028.jpg1072031.jpg

Olohuonen verhot, molemmalla puolella ikkuna on samalaiset. Oli aika rohkea veto joskus osta

vaalean vihreät verhot, mutta mun mielesta ne on nätit. ja noh kun vihreä on mun lempiväri

1072033.jpg

semmoinen näkyy on makkarin ikkunasta

1072034.jpg

Yöpöytä

1072038.jpg

lempi koristeesine

1072039.jpg

Lempi vaate on semmoinen pusero

1072040.jpg

lempi huonekasvi, tai noh ollan rehelisia ainoa huonekasvi. siihen on kolme syytä miksi meillä ei ole enemmän kasveja, ja ne syyt on karvaset :) eli m eidän kissat syö huonekasveja ja olen joutunut ne ylensä piiloitaman jonnekin ja sitten mä unohtan laitta vettä niille ja ne kuole.

1072041.jpg

vessa/ kylpyhuone

1072042.jpg1072043.jpg

askartelunurkka, niinkuin huomatte olen ottanut mallia monesta toisesta askartelunurkkauksesta. En ole vielä ihan tyytyväinen lopputuloksen ja etsin jatkuvasti parempia ratkaisuja

1072045.jpg

eniten käytössa olevat työkalut

1072046.jpg

osat kuvat jäi ottamatta, koska kun asutaan kerrostalossa en halunut otta pihalta kuva ulkoovesta ei se ole mikään nätti näky ja samasta syystä jäi kuvamatta ulkoovi. Minulla ei oikein ole lempipaikka kotona. Tietokonesta otin kyllä kuvan mutta se jäi jonnekin matkalle. Lisän sen myöhemmin. Itsestan en laita kuva koska vaihtetiin eilen koneeta ja kaikki kuvat on vielä vanhassa koneessa. pieni kuva minusta on blogissani siellä vasemalla ylhällä.