oh jah nüüd on jälle pühapäev ja see tähendab, et homme on jälle tööpäev - masendav.

Mis ma siis olen üldse saanud tehtud? tegin atc kaarte reedel registreerusin atc swapi kus pidi tegema tähe atc ja kiiltokuva, mis see nüüd eesti keeles on noh igatahes mõlemat teemat 9 kaarti. laupäeval olid need kordid valmis :) sellele lisaks tegin reedel konna teemalisi kortte 9 ja veel 9 karu teemalist kaarti.... ühesõnaga olen teinud kaarte palju-palju. Nüüd peaks need veel posti saama enne kolmapäeva, sest siis ei ole pikka aega kodus, lähen kolmapäeval 1,5 nädalaks koju ja seal ei ole otseselt plaanis mingeid kaarte teha. Lähen sinna shoppama, vaatasin paar poodi kuhu tasuks minna, pole aimugi kas seal midagi erinevat on kui siin, see mis mind rohkem huvitab on see kas seal on hinnad samad kui siin.

üks pood on DA VINCI KAUPLUS, ma olen seal kunagu u 8 aastat tagasi käinud paar korda aga siis ei olnud kaartidest veel eriti huvitatud ja usun et selle aja jooksul on seal ehk kaubavalik muutunud ka.

ja siis selline koht nagu VUNDER AS seal ei ole varem käinud aga seal peaks olema ka igasugu selliseid asju mida tasub kaeda.

 

enne kolmapäeva peab veel tegema:

- pakk pakivahetus projekti

- mai sõbrale uus kiri

- tehtud atc kaardid posti - 3 ümbrikut

- maze booki võiks natsa valmis saada, sellega ei ole veel väga kiire, sest valmis peab olema alles 1.6 aga oleks ju hea kui oleks juba valmis.

- no ja siis peab veel pesu pesema, pakkima ja vannitoa tühjaks tegema, sest seal peaks algama remont esmaspäeval 21.5. saab näha kas see remont on valmis siis kui me koju tuleme :D lootus sureb viimasena nagu öeldakse