tänään kävin viimeista kerta edellisessa työpaikassa, olen ollut sairaslomalla tämän viikon, ja kävin vaan viemassa kakkua ja siivomassa pöydään. Työpaikka kyllä todellakaan ei tule ikava, mutta siellä on paljon kivoja ihmisiä... onneksi niitä on enemmän kun niitä kuka minusta ei tykknyt, sinne jäi yksi entinen esimies, kenen mielesta mä olin niin huono työntekija että hän ei halunut mun jatkavan, mutta hän meni äitiyslomalle ja mä olin vielä paikalla kun hän tuli takaisin :) ja sitten työkaveri kuka mua huusi senkin virolaiseksi kännissä ollesaan no haloo mä olen virolainen :)

Huomenna alkaa viikonloppu, mikä minulle tarkoita täällä kerta töitä koska appivanhemmat muutta ja mun mies on töissä huomenna ja lauantaina, kun on varsinainen muutto. en odota sitä kauhean innolla, onneksi täällä kerta en joudu maalaman niinkuin edelliset kerrat kun miehen perhe muutti, nyt on vaan siivomista, mistä en myöskään tykkä ollenkaan, pidä keksia jotain muuta hyödyllista tekemista, miehen sisko saa siivoa, kun mä olen pakkanut tavaroita :)

maanantaina alkaa uusi työpaikka, vähään jännitä kun en tiedä minkalaiset työkaverit siellä on ja minkalainen tila sielä on ja kaikki semmoinen pieni. sen verran katsoin että siellä on paljon kaikenlaisia askarteu kerhoja tms, että pidäs ainakin jotain kiva olla, en kyllä tiedä mistä ne nuoret siellä tykkä. mutta turha sitä etukäteen jännittää.

en ole tänne laitanut kuva, miteen meidän kissat pääti taistella vanhan sohvan pois heitamista vastaan, mua ainakin nauratti, vähään niinkuin jotkut nukkuisi makupusseissa suojelemassa jotain puita :)

846175.jpg