Tänään on töist vapaa päivä, tä viikko töissa oli todella rasitava, oleteko koskaan yritänyt olla töissa tekemättä mitään 8 tuntia? mä olen ja se on aika väsytävä :) Ennen seuravaan työpaikaan menoa mun pidäs olla vielä 4 päivä töissä, en kyllä tiedä miten mä jaksan ne olla. Tappelin eilen esimieheni kanssa, tä mies on täysin idiootti. Yhdellä työkaverilla oli eilen viimeinen työpäivä ja hän olisi pakotanut sen istuman 18.00 saaka töissa, vaikka ei hän olisi saanut oikestaan tehdä mitään työtä. Olen töissä asiakaspalvelussa ja siellä on aina kaikenlaisia tilauksia jms mitkä vie aikaa ja usein ne jää piikin, mtta jos ei enää ole töissä ei ole mitään pointia jättä juttuja piikin. Esimies kielsi hänen menemasta kotiin koska muuten hän ei saa palkaa silta ajalta, eli periaatessa pakotti istuman ja pyöritaman peukaloita.... Lopulta vähään korkeampi pomo päästi hänet kotiin. urrrrr

Olen miettinut että tänään rupeen harjoteleman tea bag foldingia, käytiin Minnan kanssa Kädentaido messuilla ja sotin siellä semmoisen kirjan, missä on papereitä ja ohjeita. Olen surfailut vähään netissakin ja katsonut lisä jotain mielenkiintoisia ohjeita...

Tä viikonloppu pidäs tehdä myös Annukan syysdeco valmiiksi, olen pahoillani että en ole ehtinyt tehdä sitä, mutta en ole oikein jaksanut tehdä mitään kun olen ollut töissä. Uusi työpaikka näyttä kyllä aika houkutevalta juuri nyt.

Nyt menen keittaman kahvia