no niin, eli siitä seuravasta swap ehdotuksesta nyt pieni yhteenveto. Mun mielestä mielenkiintoisemmat ehdotukset oli satu deco - niin että yksi aloitta tarinan kertomista ja toiset jatkaa ehdottaja oli Mihanna  ja toinen oma lemmikkieläin deco ehdottaja Nina. Sitten kannustusta voisi saada myös mrs vsop nauhavaihto, se joudu mun puolelta pikkaisen odottaman, kun minulla ei ole riiattavasti hyviä nauhoja että saisin vaikka laitta pyörivän nauhakuoren liikkeelle (mutta sitten kun on jotain voisin sen kyllä tehdä) mitä sitten ehdottajille lahjaksi? Olisiko hyvä lahja että ne saisi ne decot itselleen? Minä tekisin koko vaiva vaativan työn ja Mihanna ja Nina saisi sen kirjan sitten? mitä mieltä olette? mitä lemmikeja on? pidäsikö tehdä erikseen kissat ja koirat ja muut deco vai laitetaankoo kaikki samaan? decoista ilmoitan myöhemmin.

sitten voisin alustavasti kysele kiinnostusta semmoisesta vaihdosta esim. että tekisi hääparille kortteja samalla periaatteella kun atc swapit ala 8 kortti ja saa saman verran takaisin? jos on kiinnostusta laita kommentti, osan sitten arvoida ja laitta vaikka swapin pystyyn. jos on jotain muita kortti aiheita (eli 2 puoleiset kortit jollain aiheella, tai vaikka semmoiset pienet pakettiin lisätavat kortit tms) voi ehdotta ja sitten seuraavat vaikka kannusta :) sitten osan arvioida mikä aihe on in :D

 

EDIT: laitan kahdelle ehdottajalle jonkunlaisen muun lahjan sitten :), pidä tarkista kotona onko minulla Mihannan osoite.