kopsasin tämän Tanjuskan kammarista 

koska oli mun mielestä ihan kiva juttu ja varmaan helpota myös sayta. tässä sitten ei ole mitään kommenttia sitä pakettia kohtaan minkä joo sain, se oli ihana ja monet jutut mitä tänne listalle tule olit siellä jo sisällä :)

Nyt kun uusi SAY3 alkoi päivitin listaani =).

Kuka minä olen : Nainen, Pikkusisko, Täti, Vaimo miehelleni, Kolmen Kissan emäntä, Ystävä, naapuri

Lempivärejäni :Vihreän erisävyt (LIME, OMENAN VIHREÄ), sininen, punainen...

Lempinamut :syön kaikkea, paitsi inhon salmiakkia :)

Tykkään kovasti: katsoa kaikenlaisia sarjoa tv-stä tai dvd-ltä koko kauta kerralla :), askarrella, valokuvata, eläimistä, ruuan laitamisestä ja leipomisestä, matkustamisesta,  parantaa maalimaa viinilasin ääressä

Mitä Askartelen: Olen kokeilut aika monia juttuja, 3D kortit ja tavalliset kortit on täällä hetkellä in, ja sitten myös scrapbooking ja decoilu. ATC kortteja teen myös, siinnä on vaan viimeaikoina tullut pieni tauko, tai noh teen niitä vähemmän kun aikaisemmin

En keräile täällä hetkellä suorastaan mitään

Rakastan: Ystäviäni, kissojani, Ukkoanikin vähään :)

Lempijuomiani : Kahvia, tomaattimehu, viini

Lemppari ruokia: Olen melko kaikki Ruokanen salaatit - kaikenlaiset kermaviilillä/majoneesilla tehty salaatit, hapankaali, pastaruuat...

Mitä minä luen : Olen lukenut kaikki Mankelin Wallander sarjassa ilmestynyt kirjat, sitten iso osa Torey Haiden kirjoista, täällä hetkellä luen Mary Higgins Clarkin kirja kaksoset, kuulun kirjakerhoon, mistä tule aina tarjouksia kirjoista. Luen erilaisia askartelulehtiä, en ole tilannut yhtään niistä, mutta ostan aika usein pääsääntöisesti ulkomaalaisia lehtiä.

Tällä Hetkellä ostoslistallani=

-Lace Sabluuna

-kaikenlaiset scrapbooking 12X12 paperit

-scrapbooking albumi

-erilaiset kuvionauhat

-erilaiset haaraniitit, semmoiset erikoiset, mitä yleensä saa vaan nettikaupoista

-Fiskars repäisyviivain

-leikkuualusta, semmoinen missä saa askarrella ja leikata jms :)

-taittoluu

-erilaiset korttipohjat (pitkät ja neliö muotoiset)

-kunnon leimasin tyyny

-leimasimia (esim. tassunjälki ja tekstejä. mitä saisi käyttää korteissa tai scrapbookingissa)

-kulmaleikkuri, millä saisi pyöreät kulmat

-erilaiset kiiltokuvat (semmoiset isommat kuvat)

-kutistemuovi