Olen tänään kotona, kun on flunsa. Mun flunsa on ylensä se että on just ja just 37 kuume, mutta olo on kauhea

Tänään kuitenkin ei olisi ollenkaan aika olla kipena, huomenna on tulossa vierat eli se tarkoita että pidäs siivoa ja siivoa ja miettia mitä kaikkea laita ruuaksi ja käydä kaupassa ja mitä kaikea vielä....

Sen lisäksi on joo 25.1 ja se tarkoitta että SRPY lahja pidäs olla valmiina, mitä se kuitenkin ei ole vielä ja maanantaina halusin sen kyllä postiin, koska muuten se ei ehti tammikuun puolella

oh jah, menen nyt masentuman jonnekin :)

Edit: SRPY lahja on nyt valmiis :) jeee seuraava projekti on sitten kaulaliina kaverille, se on onneksi jo yli puolet valmis ja aika on vielä. Olen tehnyt päätöksen että en osallistu mihinkään vaihtoihin vähään aika .... sa nähdä pidänkö lupauksen tai ei... syy on se kun ei oikein ole saanut aikaiseksi mitään askartelu juttuja. Olen katsonut blogeja ja kaikki tekee ihania kortteja ja minä - en ole tehnyt tämän vuoden puolella yhtään korttia ja kohta on helmikuu