taas on sunnuntai ilta ja maanantaina pidäisi mennä töihin... Onnekis olen nyt viikonloppuna kuitenkin jotain saanut aikaiseksi, että ei harmita niin paljon.
Eilen kävin messuilla ja mun isot ostokset:
1340539.jpg

täällä kerta askartelu osalta oli vaan kolme paikka mikä on ehdotomasti liian vähään. No ja kun ei messuilta saadu oikein ostattu mitään sitten mentiin Minnan kanssa vielä Sinellin, Askartellin, Tiimarin ja Suomalaiseen sieltäkin tartui jotain pienta mukaan:
1340536.jpg

Sitten Minna laitoi minulle haasteen, kun minulla on nyt kaikki tarvitava leimailua varteen, että mun pidäs tehtä leimalla kortti :) no mä tein sitten yhden kortin missä on käytetty leima:
1340523.jpg

sen leimaisimeen sain joskus jonkun lehden kanssa kylkiaiseksi ja en ole käyttänyt sitä varmaan kertakaan. Laitan tänne myös kuvaan mun huikeasta leimasimien valikoimasta
1340526.jpg