en jaksaa :) en jaksa olla töissä, onneksi on vielä 2 viikko loma odottamassa, mutta se on vasta elokuussa eli ainakin 4 viikko on vielä töitä... Olen miettinyt aika paljon sitä että pidäs vaihtaa töitä. Otin tän työpaikan kun muutin, koska olin sitä tehnyt joo virossa, en kyllä silloinkaan enää tykännyt siitä, mutta jotainhan pidäs tehdä, että saisi kustantaa askartelu harrastusta :) yksi tuttava sanoi että siellä missä hän on töissä, olisi syksyllä vapautumassa pari paikka ja se olisi työ mihin olen kouluttautunut eli nuorisuon ohjaaja ja siitä työstä olen aina tykännyt, koulun aikana sai tehty niin paljon kaikkia ilmaishommia vaan kokemuksen takia. siinnä on miinuksena että palkka on pikkaisen pienempi kun täällä, mutta jos mietti että paljon mun hermot maksaa ja sitten että miten paljon mun mies kotona kärsi kun olen kärttyinen hm hm hm kai se olisi ihan järkevä muutos. Jotenkin rohkeutta ei ole. Olen arkaa, en kyllä tiedä miksi. Oikeastaan olisi yksi hirveän hyvä business idea mitä voisi tehdä, mutta kun en uskaltaa rupea yksin tekemään sitä apua... Olen kyllä miehelleni luvannut että tän kesän aikana teen y tunnuksen ja rupeen pikkuhiljaa liikkuman siihen suunta että saisin sen businekseen pystyyn. se olisi hyvää, kun meillä on joskus tarkoitus muuta viroon ja sittenhän olisi hyvä kun olisi toimiva business ei tarvitsisi olla huolissa siitä että mistä löydä työn.

en ole jaksanut kauheasti askarrella viimeaikoina, pari atc kortti on vielä työn alla, pidäs saada postiin iitan atc vaihtoon kortit, ne on suurin piirtein valmiina, 2 puutu oikeastaan vielä, mutta ainakin näyttä lupavalta. en ole ilmoittautunut enää mihinkään atc vaihtoon, jotenkin ei ole innostusta tehdä niitä kortteja täällä hetkellä. Työnalla on vielä työkaverin hääkortti, pidäs olla viimeistään lauantaiksi valmis.

Tein tänään tilauksen paperikieressa, tilasin kaikenlaisia papereita, että jos innostuisin scrapbookingusta. Olen kyllä joo pitkään miettinyt että pidäs kokeilla, mutta en ole vielä katsonut kuvia mitä voisin käyttää. Niitä kuvia kyllä on aika paljon. Pidäs tehdä häät albumi (häistä hän on vaan 3 vuotta) ja sitten voisi katsoa lapsuuden kuvia ja niistäkin tehdä jonkunlainen albumi. Minusta pienenä ei ole kauheasti kuvia, kun olin viimeinen 4-sta lapsesta ja vanhemmat ei enää ollut niin innostunut valokuvamaan siinä vaiheessa. Kiitos siitä äiti ja isä :)

mitä kivoja vaihtoja voisi seuraavaksi tehdä?

mitäs jos tehtäisi arvonta? eli kiinnostavain ja enemmän kannustusta saava idea tule toteutettu ja sen keksiä saa jotain pientä minulta.