minut haastoi Nesse ja Hiltzu ja Oopo... hm eli pidäsikö mun paljastaa enemmän itsestään kun on niin monta haastaja? tehdään niin että jos joku halua tiedä jotain paljastuksia saa suoran kysyä :)

1. minulla on kolme kissaa, joista yksi on virolainen löytökissa :)

2. tykkään juoda viiniä, mitä makeampi sitä parempi

3. olen koulutukseltani konditori, mutta en ole työskentelut päivääkään siinä

hommassa. Leivon kyllä mielelläni, mutta en ole varmaan ikinä saanut tehtyä

tyydyttävän hyvää hiivataikina pullaa :(

4. olen aivan riippuvainen kaikista sarjoista, täällä hetkellä katsotaan

prison breakia 1 seasoni on katsottu ja toinen on olemassa, varmaan illalla

aloitetaan. muuten katson kaikkia csi, csi miami, csi new york, the amazing race,

america´s next top model, canada´s next top model, australia´s next top model, men

in trees, brothers and sisters jne

5. olen naimisissa

6. ikavöin takaisin viroon, jos olen liian pitkään suomessa, tulen

kärttyiseksi ( mieheni mielestä olen koko ajan kärttyinen :)

7. tykkään nukkua