Mul oli eilne päev täiesti vaba ja mida ma tegin - mitte midagi. Plaanis oli, et ma teen kaarte ja puzlet ja mida kõikke veel ja tehtud ei saanud midagi. Nii palju sain ennast utsitatud et käisin shoppamas. Käisin suomalaisessa ja ostsin sealt 3 kleepeka komplekti ja siis selliseid 3D liimipliiatseid. Ma ei tea kas need on nii head kui see mis ma ostsin sinellist aga kuna see oli nii odav ja seal oli miljon eri pliiatsit sees otsustasin võtta riski. Proovisin täna paari puzzle peal et kuidas jääb. Peale pannes igatahes oli täidsa ok, nüüd need tükid on kuivamas, vaatab millised ned homme on, siis peaks neile ka mingi kaunistuse peale saama. Ja siis ma käisin veel Tiimasris, sealt jäi natukene rohkem asju näppu. Ostsin 2 tähestiku kleepeka( st selline kus on tähestikust kõikki tähti) siis ostsin selliseid punaseid lilli, mis on nagu metallist aga tegelt vist mingist plastmassist vms. natukene paberit ja midagi vist veel mis on hetkel täielikult ununenud.

Eile sain ka kaks kirja, kus olid 2 vahetuse kaardid. Panen need pildid üles hiljemalt homme. Olen need juba pildistanud aga ei ole veel jaksanud kaamerast arvutisse tõmmata.

Täna lugesin sellise asja kui maze book kohta ühe lingi leiab siit see raamat on selline volditud raamat, kuu saab igasugu asju keepida ja taskuid teha ja muud sellist põnevat sinna sisse panna. Mul tuleb selline lapse tunne, kui kõike põnevat tahaks teha. Hetkel on probleem selles et mul ei ole sbivas koguses paberit nuuks. no aga pole hullu käin ostmas järgmine nädal ja selleks ajaks olen juba natukene rohkem planeerinud ka mida ma tahan teha.

Teine asi mida oleks huvitav proovida on deco. need on natukene suuremad raamatud, mis on ka teema järgi jagatud ja pannakse kokku seltskonnaga. Natukene rohkem selle kohta infot leiab siit. Ma olen ennast 3 deco tegemisess kirja pannud. Ühesõnaga proovin teiste decode peal oma anded ära ja siis hakkan oma decot planeerima :)

Peaksin tegema atc kaarte juurde, täna tuli just e-mail kus sooviti vahetada mu 2 viimast vaba Londoni atc kaarti. nüüd mul pole enam ühetegi valmis atc kaarti vahaetamiseks.

ok ma vaatan et kui jaksaks nüüd need pildid arvutisse tõmmata ja üles panna enne kui on juba liiga hilja ;)